Als ondernemer is horeca uw passie


Als ondernemer is horeca uw passie en daar horen werknemers bij die deze passie ook in zich hebben. U wilt een werknemer die klantvriendelijkheid uitstraalt en ademt maar ook begrijpt waarom een glimlach en een vriendelijk woord zo belangrijk zijn.

U zoekt flexibele inzetbaarheid, deskundigheid en representatief personeel dat is waar u als horeca ondernemer blij van wordt. Alle papieren afwikkelingen zit u niet op te wachten want u heeft een bedrijf te runnen.

Wij staan voor u klaar, zijn laagdrempelig en een no nonsens mentaliteit. Wij nemen u alle administratieve handelingen en verplichtingen uit handen, u krijgt alleen een uurtje factuurtje van de gewerkte uren met het vooraf genoemde uurtarief. (horeca cao)

Wij matchen voor u de juiste werknemer voor de tijden dat u iemand nodig heeft. Of u heeft zelf een werknemer die u in wil zetten en brengt deze bij ons onder voor de verloning en arbeidsovereenkomst (Payroll) zodat u zich daar geen zorgen om hoeft te maken. Kortom alles is mogelijk, lekker flexibel en proactief. Wij als Horeca Hoeksche Waard kennen de Hoeksche Waard als geen ander. Waar nodig en mogelijk organiseren wij trainingen om de werknemers de kneepjes van het vak bij te brengen.

 

Contact

 

 

 

 

Vragen ondernemers:

  • Ik zoek personeel, wat moet ik doen?
    U neemt contact op met HHW en wij vertellen u graag hoe wij werken.
  • Hoe kan ik me aanmelden bij HHW?
    Stuur ons een mail of bel en wij sturen u de gegevens toe die wij van u nodig hebben of wij komen even bij u langs.
  • Welke gegevens heeft HHW van mij en mijn bedrijf nodig?
    Inschrijving KvK, bij geen eigenaar maar wel teken bevoegd een copy van id of paspoort. NAW gegevens, factuuradres, contactpersoon, gewenste betalingstermijn, BTW verlegd ja/nee, gebruik maken van de G-rekening ja/nee.
  • Hoe kan ik me uitschrijven bij HHW?
    In principe hoeft u zich niet uit te schrijven, wanneer u geen gebruik meer wilt maken (of tijdelijk) stopt alles vanzelf.
  • Is HHW alleen actief in de Hoeksche Waard?
    Nee wij werken ook hierbuiten.
  • Werkt HHW ook met een flexpool?
    HHW werkt met een beschikbaarheidspool waaruit we kandidaten kunnen selecteren naar behoefte zowel qua tijdvakken als qua functie.
  • Wat is de betalingstermijn?
    Wij factureren wekelijks maar de betalingstermijn is standaard 30 dagen maar kan ook vanaf geweken worden in overleg.
  • Zijn alle sociale lasten en verzekeringen inbegrepen in het uurtarief?
    Ja alles sociale lasten, vakantiedagen, vakantiegeld en ziekteverzuim zijn in het uurtarief opgenomen.
  • Werkt HHW ook met ZZPérs?
    Ja HHW werkt ook met ZZPérs.
  • Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?
    Bel of mail ons en we lossen het voor zover mogelijk voor u op.
  • Mijn naam of adres klopt niet meer, hoe past u dit aan?
    U stuurt ons een mail en wij passen het voor u aan.
  • Welke gegevens bewaard HHW van mij en mijn bedrijf?
    De gegevens die u bij aanmelding hebt aangeleverd.
  • Wat doet HHW met mijn gegevens?
    HHW bewaakt uw gegevens zorgvuldig op een veilige server omgeving die 2 x per dag geback-upt wordt. Ook heeft ons systeem een Firewall als bescherming.
  • Wat doet HHW aan scholing of ondersteuning?
    HHW organiseert met regelmaat opfristrainingen op een locatie.
  • Welke uurlonen krijgen de werknemers bij HHW?
    HHW hanteert de inlenersbeloning oftewel in de meeste gevallen het Horeca CAO. Wilt u hoger dan het WML hanteren is dit uiteraard toegestaan. Ook spelen functie, leeftijd en ervaring voor volwassenen een rol qua salariëring. Maar HHW hanteert afwijkende uurlonen in overleg met werkgever en werknemer.
  • Kan ik ook zelf geworven personeel onderbrengen voor de verloning bij HHW?
    Ja dit kan middels Payroll, u bent juridisch geen werkgever maar beslist wel uiteindelijk operationeel.

 

BEZOEK ONS
Emmastraat 2C
3274 AC Heinenoord

 

CONTACT ONS
06 531 849 65
info@horecahw.nl

 

VOLG ONS

 

Gemaakt met door Schot Marketing & Communicatie